top of page

RETURN AND EXCHANGE POLICY FREQUENTLY ASKED QUESTIONS OR FAQ

VERSENDING EN TERUGBETALINGSBELEID

Deur 'n bestelling deur hierdie webwerf te plaas, stem jy in tot die bepalings hieronder. Dit word verskaf om te verseker dat beide partye bewus is van en ooreenkom oor hierdie reëling om wedersyds te beskerm en verwagtinge op ons diens te stel.
 
Algemeen

Onderhewig aan voorraadbeskikbaarheid. Ons probeer om akkurate voorraadtellings op ons webwerf te handhaaf, maar van tyd tot tyd kan daar 'n voorraadteenstrydigheid wees en ons sal nie al jou items kan nakom ten tyde van aankoop nie. In hierdie geval sal ons die beskikbare produkte aan jou nakom, en jou kontak oor of jy sou verkies om te wag vir die hervoorraad van die terugbestel item of as jy sou verkies dat ons 'n terugbetaling verwerk.
 
Afleweringsterme

Vervoertyd binnelands

Oor die algemeen is binnelandse verskepings in transito vir 2 - 7 dae, ons gebruik pudu locker to locker en Courier Guy as ons diensverskaffers in Suid-Afrika.
 
Versending tyd

Bestellings word gewoonlik binne 1-2 werksdae na betaling van die bestelling versend.

Ons pakhuis werk op Maandag - Vrydag gedurende standaard besigheidsure, behalwe op nasionale vakansiedae, wanneer die pakhuis gesluit sal wees. In hierdie gevalle neem ons stappe om te verseker dat versendingsvertragings tot die minimum beperk sal word.

 

Afleweringstyd oorskry

As die afleweringstyd die voorspelde tyd oorskry het, kontak ons ​​asseblief sodat ons ondersoek kan instel.
 
Volg kennisgewings

By versending sal klante 'n dopskakel ontvang vanwaar hulle die vordering van hul versending sal kan volg op grond van die jongste opdaterings wat deur die versendingverskaffer beskikbaar gestel is.

Proses vir pakkie beskadig in transito.

Ons sal 'n terugbetaling of vervanging verwerk sodra die koerier ondersoek ingestel het en die pakkie as verlore beskou het.
 
Kliëntediens

Vir alle kliëntediensnavrae, dien asseblief 'n navraag by WeskusJouLekkerDing@gmail.com

Ons sal ons produkte oral versend waar jy 'n pakket kan kry, maar ons is nie verantwoordelik vir enige land se doeanebeleide of invoerbelastings/BTW ens. Deur enigiets by Weskus Jou Lekker Ding te koop, erken jy dat jy verantwoordelik is vir jou eie fooie.
 
Ons kan via Pudu of Courier Guy South Africa eersteklas- of prioriteitpos stuur, maar sommige lande is nie vir hierdie opsie beskikbaar nie.


https://www.pudo.co.za/

 

As jou item in voorraad is, sal ons dit binne een week vanaf bestelling uitstuur! Ons probeer om nie te veel ritte na die pudu-kas in een week te neem nie.

INDIEN JOU BESTELLING 'N VOORBESTELLING IS OF INSLUIT - sal jou items nie gestuur word voordat ons alles gereed het nie! Dit verseker dat jy nie twee keer vir versending betaal nie. Indien jy jou items apart wil ontvang, plaas asseblief aparte bestellings. Ons sal ons bes doen om almal op hoogte te hou van produkafleweringstydlyne via ons e-posnuusbrief. Dinge gebeur tydens die vervaardigingsproses en ons beraamde afleweringstye kan om baie redes vertraag word.
 
INDIEN JY JOU ADRES MOET VERANDER: kontak ons ​​so gou moontlik. Sodra jy 'n afleweringskennisgewing ontvang het, kan ons nie jou bestelling verander nie. Dit is jou verantwoordelikheid om drie keer seker te maak dat jy 'n korrekte adres verskaf het.
As jou pakkie aan ons teruggestuur word, sal ons dit graag weer stuur. As ons die adresfout gemaak het, sal ons dit gratis stuur. As die fout aan jou kant was, sal ons jou deur PayPal of enige ander betaalpoort waarmee ons op daardie stadium werk, faktureer vir die bykomende versendingskoste.

Vir enige onbeskadigde produk, stuur dit eenvoudig terug met sy bykomstighede en verpakking saam met die oorspronklike kwitansie (of geskenkbewys) binne 14 dae vanaf die datum waarop u die produk ontvang het, en ons sal dit omruil of 'n terugbetaling bied gebaseer op die oorspronklike betaalmetode . Let ook op die volgende: (i) Produkte kan slegs teruggestuur word in die land waarin dit oorspronklik gekoop is.

Ons kan, sonder vooraf kennisgewing, die dienste verander; ophou om die dienste of enige kenmerke van die dienste wat ons aanbied te verskaf; of skep perke vir die dienste. Ons kan permanent of tydelik toegang tot die dienste beëindig of opskort sonder kennisgewing en aanspreeklikheid vir enige rede, of sonder rede.

Wanneer ons 'n geldige waarborg-eis ontvang vir 'n produk wat by ons gekoop is, sal ons óf die betrokke defek herstel óf die produk vervang. Indien ons nie in staat is om die produk binne 'n redelike tyd te herstel of te vervang nie, sal die kliënt geregtig wees op 'n volle terugbetaling by die vinnige terugbesorging van die produk aan ons. Ons sal betaal vir die versending van herstelde of vervangde produkte aan klante en klant sal verantwoordelik wees vir die terugversending van die produk aan ons.

Jou digitale items kan dalk gouer by jou uitkom as fisiese items. Elke produk het daardie inligting ingesluit. Almal wat 'n voorafbestelling plaas, sal op die 15de elke maand opdaterings ontvang via 'n nuusbrief. Ons is nie verantwoordelik om jou op te dateer as jy uitteken nie, maar ons belowe ons sal nooit jou inligting verkoop of jou met opdaterings bombardeer nie.

Sodra jou bestelling verskeep is, is die toestand van jou bestelling in die hande van die versendingsdiens. Ons aanvaar nie aanspreeklikheid vir verlore, gesteelde of beskadigde bestellings nie. As jy enige vrae of bekommernisse oor jou bestelling het, kontak ons ​​asseblief hier - ons sal ons bes doen om uit te vind wat om te doen!

As jou pakkie verlore, gesteel of beskadig is, kontak asseblief eers vir Courier Guy of jou internasionale poskantoor as jy in die buiteland is, en as hulle jou nie kan help nie, kan ons probeer om iets uit te vind! As 'n klein besigheid kan ons nie gratis plaasvervangers aanbied nie.

Jy sal 'n opsporingsnommer na jou e-posadres ontvang wanneer ons die versendingsetiket druk. Gaan asseblief gereeld die dopbladsy na om veilige aflewering van jou goedere te verseker. Jy is verantwoordelik om die inligting dop te hou en jou afgelewerde pakkie betyds af te haal.

TERUGBETALINGSBELEID

Ons is toegewyd om produkte van topgehalte in ons aanlynwinkel te verskaf, en al ons produkte gaan deur 'n uitgebreide hersieningsproses voordat dit uitgestuur word.

●ALLE VERKOPE IS FINAAL!

●GEEN TERUGBETALINGS NA 14 DAE VAN KOOP NIE!

●GEEN RUILINGS NIE!

Alle Weskus Jou Lekker Ding-produkverkope is finaal. As gevolg van die gesondheidskode kan ons geen teruggawe/uitruiling van sekere produkte aanvaar nie. Ons sal enige produk wat tydens versending beskadig of verloor is, vervang.

Alle voorafbestellings is nie terugbetaalbaar nie.

Kontak ons ​​asseblief deur ons kontak ons ​​bladsy as jy enige vrae of bekommernisse het.


Dankie dat jy verstaan!

VRYWARING: "Weskus Jou Lekker Ding (Edms) Bpk" aanvaar geen verantwoordelikheid of aanspreeklikheid vir enige foute van weglatings in die inhoud van hierdie webwerf nie. Die inligting vervat op hierdie webwerf word verskaf op 'n "soos dit is" basis met geen waarborge van volledigheid, akkuraatheid, bruikbaarheid of tydigheid..." 28 Junie 2023.

Gereelde vrae oor terugbetalings, terugbetalings en ruilings.

 

Hoe keer ek my items terug?

 

Besoek ons ​​terugsendingsentrum deur hier te 'kliek'.

 

Voer jou bestelnommer en e-posadres in om te begin. Volg die instruksies en kies die items wat jy wil terugstuur. Sodra jou versoek goedgekeur is, sal jy 'n bevestigings-e-pos met versendingsriglyne kry.

 

Watter items is terugbetaalbaar? Binne 14 dae vanaf die datum van aankoop. In ongebruikte en herverkoopbare toestand In die oorspronklike verpakking met al die etikette ongeskonde.

 

Watter items is nie terugbetaalbaar nie? Die volgende items kan nie teruggestuur word nie: Geskenkbewyse Afslagitems (indien van toepassing)

 

Die item wat ek ontvang het is beskadig! As die aangekoopte produk foutief is, kontak ons ​​binne 7 dae vanaf die afleweringsdatum.

 

Kan die items omgeruil word? Ons laat die uitruil van gekoopte items toe vir kiesbare variante. Sodra die ruilversoek goedgekeur is, sal die vervangde item aan jou gestuur word.

 

Wat is die terugbetalingsopsies? Die volgende terugbetalingsopsies word ondersteun: Terugbetaling na die oorspronklike betaalmetode.  Terugbetaling na winkelkrediet (indien van toepassing)

 

Hoe stuur ek die items terug? Vir instruksies oor hoe om die teruggestuurde produkte te stuur, verwys na die e-pos wat ontvang is nadat die terugstuurversoek geplaas is.

 

Hoe gou sal ek my terugbetaling kry? Sodra u terugbesorgde item ontvang en geïnspekteer is, sal u per e-pos in kennis gestel word.

 

Jy sal ook ingelig word oor die goedkeuring of verwerping van jou terugbetalingsversoek. Indien dit goedgekeur word, sal die terugbetalingsversoek binne 5 - 7 werksdae na goedkeuring verwerk word.

My vraag word nie aangespreek nie... As jy enige navrae het oor teruggawe of terugbetaling, kontak ons asb op +27825178694 per Whatsapp boodskap of per epos op: WeskusJouLekkerDing@gmail.com

bottom of page